Fotoutställningen "Det första året" 2010

Hittade min loggbok(eller ja, jag hade en blogg jag skrev i) ifrån projektarbetet jag gjorde december 2010... Oj är ju jättelänge sen känns som att det var igår...

Kom i alla fall på att jag knappt lagt upp några bilder därifrån så tog en bild från loggboken som jag tänkte visa här. Alla barnen som var med finns på bilden och deras ålder vid fotograferingen. De som är lika gamla är inte tvillingar utan tyckte att det var kul att visa upp hur två barn som är på dagen lika gamla kan vara olika i sin utveckling.

Finns ingen logga på bilderna men alla bilder är tagna av mig och är copyright skyddade.

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Jättefin blogg du har! Får jag fråga vilket tema du har? Isåfall..

Vilket tema har du?:)

Svar: Tack Ida! :)Hmm vilket tema jag har? På bloggdesignen? OJ! Det var en stor fråga jag har designat om den så många gånger så vet faktiskt inte, min egna kanske man kan säga ;)
Använde mig mycket av designadinblogg.se när jag började fixa med bloggdesign och den sidan har jag fått många bra tips ifrån! :)
Sara Brehmer

2012-07-21 @ 15:49:10
URL: http://idaswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback