Modell för ett tag favoriter

Smink: Alexandra Hår: Linn Fotograf: Jag
Är är ett några favoriter från modell för ett tag fotograferingarna, heh kunde inte lägga ut från alla fotograferingarna så har bara valt dem några stycken av de som blev bäst, ingen ska känna sig bortglömd för alla var grymt fina ;) Sen är det inte alla som vill vara med på bloggen och det accepterar jag sälvklart så vissa riktigt fina bilder saknas också. :P
Nu måste jag säga att det förhoppningsvis är mycket kul pågång nu på foto o företagsfronten och jag väntar på ett väldigt spännande samtal.. Hoppas hoppas hoppas! :)
Annars så är det gasnka lugtn just nu, igår var jag o tränade så mina stackars lår gör lite ont idag. Det gör inte så mycket eftersom jag är ledig.
Ska ner till Ica idag här i Alunda och hämta ut ett paket med lite kontorssaker och sen så ska jag tvätta det är allt som är planerat såhär långt! :) Sen är det bara att vänta på det där himla samtalet :P Och självklart väntar jag också på ett mms från fina Mathilda Hofling som kommer att få en liten bebis i vilken sekund som helst och har lovat att mmsa en bild på den lilla pojken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback