Virriga Sara...

Modell: Jennifer E Fotograf: Jag

Bilden är på fina Jennifer(och har inget med texten att göra), vet att den inte är 100%skarp men tycker om den massor i alla fall :)
Jagkänner mig bara helt virrig de senatste dagarna har varit sjukt skumma..
Har slutat med en medicin nu som jag fått eftersom jag har problem med mina öron, yrsel och huvudverk(fråga mig inte vad det är för det vet ingen än..)
Aja den medicinen som jag ätit nu har gjort mig extremt trött och igår morse så tog jag ingen tablett eftersom kuren är slut och det märktes dirrekt att jag kände mig piggare men nu till det konstiga... Jag har inget minne av vad jag gjorde igår efter frukost och till ca.21.30 då jag började fixa med att flytta bilder på datorerna. =S Det är sjukt konstigt... Sen var jag jättepigg igårkväll o idag har jag också varit väldigt pigg även fast jag inte lyckades somna i tid igårkväll.
Dock så känner jag mig extremt virrig idag med, jag kan göra en sak sen några minuter senare har jag ingen aning om jag gjort det eller inte... Har i alla fall pratat med vårdcentralen och har tid på måndag igen, herregud 19år och alzheimers?
Ne då så är de ju inte  och det är ju inte speciellt allvarligt bara förvirrande, men vi får väl se vad de säger om allt på måndag.
Vill bli frisk nu!!! Vi ska ju faktiskt utomlands snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback