Raceweek 2012

Nu är bilderna upplagda så att alla förare och team kan kika på dem o välja vilka just ni vill ha! :)
Bilderna som är på länkarna är i dålig upplösning och oredigerade men de levereras självklart i bra upplösning och redigerade! :) För att ni ska få se hur bilderna kan se ut så lägger jag upp några smakprover från lite olika klasser.
Tyvärr så missade jag race 1 helt i några klasser då jag även hjälpte till med livesändningen från SSKs hemsida.

För att veta hur ni gör när ni beställer bilderna klicka --->HÄR<---. Bidlerna på länkarna får ej användas och de beställda bilderna får ni självklart utan logga! :)
Åsikter om hur ni tycker att dethär sättet är att beställa på är jättevälkommna!

Klicka på länkarna för att komma till bilderna till respektive klass
(somsagt de är oredigerade och får ej användas):

Formula Ford+ Formula Basic
JTCC Renault Clio Cup
Renault Junior Cup
Volvo Original Cup + SSK 1 + SSK Classic Standard
Superkart
SSK 2 + SSK 3 + SSK Classic
Norsk GT
Ginetta
Seven Racing


Formula Basic & Formula Ford

JTCC Renault Clio Cup
Renault Junior Cup

Volvo Orginal Cup


Superkart

SSK 2, SSK 3 + SSK Classic

Norsk GT

Ginetta


Seven Racing


Btw. Efter nästa Race så lovar jag att vara snabbare med att lägga upp bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback