Sisters

Hade en såå fin fotografering på en liten bebis i lördags, hon bara log nästan hela fotograferingen och var hur nöjd med livet som helst. Har ofta föräldrar som kommer o är lite nervösa över att barnen inte ska sitta still o.s.v. o mitt svar på det är, det gör de oftast inte men det gör inget! :)
Man får försöka fånga de små ögonblicken där barnen fastnat för något ljud man gör, någon nalle man har bakom sig eller helt enkelt leka fram de bästa bilderna, barnen kommer inte till studion sätter sig mitt på bakgrunden o ler jättestort, det behöver inte ens vara ett leende som gör den finaste bilden. Det är klart det finns sånna små änglar också men då är de oftast lite äldre eller så är de så små så de inte riktigt kan ta sig fram.
 
Aja nog om det, denna bilden från den fotograferingen fick gå före allt här i kön för bilder som ska in på bloggen! Tycker att den är så fin! Systern till bebisen hade med sig ett halsband det stod sisters på o tycker att bilden är sååå fin! Tänker bara på min lillasyster och att nästa gång hon kommer upp hit så ska vi ta superfina syskonbilder i studion! :)
 
Modeller: Felicia & Tilda  Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback