12 april 2009



Har varit lite osocial här på bloggen nu men har juh som sagt spenderat massa tid med Andreas :)

I Fredags var vi först hemma i sommen en stund o busade med syster och så sen drog vi till morbror och åt påskmiddag och sen kom vi hem hit till pappa och pratade med Carinas föreldrar som är här över påsk och åt grillat, mumma! Andreas fick leta efter påskägg oxå han fick inget godis i sin utan en snygg t-shirt och två STORA tuggummi askar som jag vet att han tycker om och av honom fick jag en söt liten nalle =).

I går tog vi det oxå ganska lugnt vi var på stan en sväng fikade med mor och gick och glodde i lite affärer fast köpte inget. Sen åt vi påskmiddag här och låg o solade och åkte till pappas jobb för att Andreas och pappa skulle tvätta bilarna så då att jag där och solade lite oxå. Gött Gött.
Kvart över 9 så kände jag att jag bara ville glass och stackars Andreas som inte fick köra bil för han hade tagit en öl och  fick följa med mig och gå ner till coop för att handla glass när han inte ens ville ha någon. =P

GALD PÅSK ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback