13 april 2009


Bilden tog jag nån gång förra sommaren på kinnekulle ring.

Idag var det sista dagen på lovet =(
Den spenderade jag såklar med älsklingen innan han åkte hem.
Vi var hos Loftan och kollade lite om hans och Tims bilar var klara inför testhelgen i helgen sen var vi hemma och åt gott och så skjusade Andreas ut mig till min mor innan han skulle hem för jag skulle fixa med fördjupningsarbetet vi har till svenskan.
Till fördjupningsarbetet fick vi välja att göra vad vi ville bara det hade med svenska att göra så jag skrev en liten barnbok... Nu är den utskriven och allt, den ska bara plastas in och sättas ihop sen är den klar, skönt skönt !
Race blir det i helgen oxå! Ska iväg på testhelgen på kullen så hoppas det kommer mycket roligt folk dit då =).

I morron blir det skola och idrott segt segt men men hoppas allla har haft ett bra lov =).

Kommentarer
Postat av: Ren-76

Glöm inte att det är uteidrott ;)

2009-04-13 @ 21:48:44
Postat av: Morbror Lasse

Hej Sara

Här kommer en länk från ett forum. Det är en "tråd" med många sidor.Du kan komma vidare på denna sidan. just nu är det 45 sidor med folk som laddar upp sina foton.Ganska blandat innehåll.

Postat av: Morbror Lasse

Uopps skickade med länken till mina egna bilder.

öhh så fel det kan bli.

Men då har du den adressen iallafall



Nu skickar jag rätt adress



/he he


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback