14 april 2009 Weird...!

Idag har varit en tokig dag, inget dåligt direkt men bara lite weird !
Det har inte blivit riktigt som man tänkt.

Det började med att jag pratade med svenskaläraren om mitt fördjupningsarbete, som är nästintill klart 2 dagar för tidigt det ända som är kvar är att laminera och sätta ihop den. Min lärare sa som en idé från början att hon kunde göra det sen idag kollar hon på mig som jag vore en utomjording eller något och säger jag kan inte sånt jag har ingen aning om hur man gör, udda om man sagt en sak sen inte kan göra det. Det kändes ju lite lagom kul, men nu ska mamma fixa det iaf.

Sen efter det skulle vi ha datakunskap och den lektionen kunde vi inte ha för att vaktmästaren och läraren inte kunde öppna dörren!? Det var problem med någon alarmgrej till just det klassrummet så vi fick sluta tidigare.

Då tog jag bussen från Mjölby hem till mamma och när jag skulle hälla upp mjölken till mina flingor så var den frusen!? Vårt kylskåp hade ballat ur och det mesta som var flytande där inne hade blivit is

Herregud vilken dag. Bara massa konstiga saker som hänt hela dagen =P.
Aja hoppas att sängen är normal iaf för nu ska jag sova. Fast vem vet, kanske har fått en vattensäng?
Man kan juh alltid hoppas, det skulle vara lite kul har aldrig sovit i en sån ;D.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, vilken dag!

2009-04-15 @ 11:24:35
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: MissMian

Haha... :)

2009-04-15 @ 20:45:12
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback