21 april 2009

Idag har jag vart hemma... Varit massa förkyld och massa tror det är vanlig förkyldning men nu har tydligen björkpollenet kommit igång igen så fixat medecin o så till det idag oxå... Hoppas jag kan vara med på idrotten utomhus i år iaf, förra året fick ja juh typ nån astma grej när jag sprang trängbanan o massa. Inte för att jag tycker om utomhusidrott men vill ju egentligen ha bättre än ett G i idrott o det känns som jag kanske borde anstränga mig lite mer än jag gjort tidigare om jag ska få det.
Redigerat bilder har jag gjort idag med, från när jag fotade hanna igår, blev grymt nöjd med tanke på att det var första gången jag fotade "på riktigt" i studio, får se om jag lägger upp bilderna här snart eller om jag väntar tills vi har haft utställningen i skolan. :)
Juste ja, jag har äntligen fått sommarjobb, ska stå o sälja jordgubbar på torget i Tranås typ hela sommaren ;) Inte det roligaste precis men betydligt mycket bättre än ingenting! Nu har man juh råd med lite kul i sommar iaf. =).
Imorron blir det nog skola ändå, inte för att jag känner mig så frisk direkt men orkar inte sitta hemma och glo o sen har jag juh en av skolans kameror här oxå så tror inte det blir så populärt om den inte kommer tbx =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback