23 april 2009



Idag har jag inte gjort allt för mycket har varit i skolan och sen efter det har jag varit ute och gått en sväng med mamma och syster :) Äntligen fått min medicin så jag kan vara ute bland allt pollen igen =P.
Denna snyggingen till bil såg jag och Malin utanför Cloetta när vi var på väg till tåget. Gick där och bara lalalalala en röd sportbil, lalalalala men det var juh en Ferrari! Haha fram med kameran bara ;).

Slapp vecka har det varit iaf och det har varit VÄLDIGT skönt kan jag lova för hade aldrig pallat att plugga massa i veckan som jag har mått men i morron får man hasa sig till skolan och göra nationella i engelska sen kommer Älsklingen i morron kväll så han kan juh alltid trösta lite om det skulle gå skit på provet =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback