8 April 2009

Igår umgicks jag med och fotade sötaste Lisa =).
Vi hade typ en "sommar" fotografering ute vid sjön, kommer bilder från det sen.

Idag
var jag med mamma och Smilla till lkpg o shoppa lite. Tittade lite på vårskor och sånt men tyckte inte jag hittade alls mycket. Tre trosor och en liten sak åt älsklingen blev det iaf.
Efter det drog jag iväg och jobba, och kan väl säga att det inte var något vidare kul. Gick skit för mig iaf får se hur det går i morron går det inte bra då så slutar jag för det enda som var kul var den dära rasten vi fick i en liten kvart och kanske de där två mupparna som satt i samma rum som mig då oxå.
Men jobbet söög speciellt när man ringde till alla dom som inte kan svenska!!! Asså absolut INGET emot invandrare men ganska jobbigt att förklara om premiepension för någon som knappt fattar att man säger hej.
Fick skjus hem av Fredrik från lkpg iaf för han hade spelat med sitt band och skulle hem typ samtidigt, tack Fredrik =)

Nu ska jag nog soova är helt trött efter allt ringande, i morron ska jag träffa Jennifer en stund i lkpg innan jag ska jobba, kanske för andra och sista gången som telefonförsäljare?
Nej, det är inte bara för att det är tråkigt eller så för det får man väl så ut med. Men var typ ingen som svarade o man måste nå upp till ett visst antal annars får jag inte lön under provomgången och har inte lust att jobba gratis i 20h om jag känner att jag kanske inte når upp till kraven... Fast helst skulle jag ju vilja träffa och jobbamed personer på något sätt istället för att sitta i telefonen =P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback