9 april


Idag har jag sagt nej till jobbet orkade inten ens åka dit idag, så ringde o sa att jag sluta... Har istället sökt sommarjobb som jordgubbsäljare i Tranås och fick mail tillbaka nästan direkt där det stod att de var väldigt intresserade och att jag får reda på om jag fått något jobb under påsken,

Annars har jag bara varit ute hela dagen :)
Vi har byggt en sandlåda till syster som jag har busat med typ hela dagen.
Snart kommer Andreas har saknat honom massor kan jag lova men nu hade han inte långt kvar hit !!! =D

Kanske blir lite osocial här på bloggen i helgen, nu när Andreas är här vill jag ta vara på tiden med honom :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fint :) <3

2009-04-23 @ 14:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback