I Dalarna =)


Hoppas ni tycker om den nya designen vet att den är lite rörig men jag är  väl lite rörig jag oxå  så de passar väl xD
Nu är jag iaf i dalarna på Andreas och deras sommarställe, fin fint är det här ! :) Vi åkte i morse handlade på vägen och sen när vi kommit hit och packat ur så åkte vi till säter som ligger precis här och kollade hur det såg ut i säterdalen där det typ har varit översvämning men det var fint ändå bara att vattnet var lite brunt och de hade god daimglass, eller hur älskling ? ;) Haha jag tog slut på den innan han hann beställa sin :P
Efter det så var vi och metade i älven här som ligger ungefär 100m härifrån. Just nu står det 1-0 till Andreas i fiskningen men de var en pytte abborre bara så han får nog igen ;) Tyvärr är det för strömt för att ro i älven just nu så blir nog mest att meta...

Kommentarer
Postat av: MissMian

fina bilder ...öh....tuver = tyvärr???

2009-08-02 @ 07:37:33
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Malin

sv: Haha ja, bättre sent än aldrig(A)

2009-08-03 @ 13:13:18
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback