"Grönäppel han älskar lilla vackra rödäppel, vad säger du om de?"


Lalala nu sitter jag här igen och har egentligen ingenting att skriva... Inte har jag tagit mycket bilder heller eftersom jag mest väntar på min kamera som nog kommer i morgon eller på tisdag? Hmm den skickades i fredags iaf :)
Igår var sista dagen på sommarjobbet och efter det var jag på en fest som fick avsluta sommarlovet, dock inte världens roligaste men kul att träffa Sofia iaf, massa länge sen juh ! =) Nu sitter jag här och saknar min älskling och det är 6dagar kvar tills jag får träffa honom... Massa länge juh ! =( Aja det är väl bara att stå ut, det är värt väntan :).
Idag är jag grymt sugen på äpple också(därav bilden) men jag tål juh inte att äta äpplen utan de måste juh vara tillagade. Kanske skulle ta o göra en äppelpaj? Eller ja om jag orkar blir det nog de, MUMMA ! :) Titeln är från nån låt vi sjöng i skolan när vi var små men kommer inte ihåg mer av den men sööt iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback