Idol ;)

Herregud Erik!!! Tyckte att han inte har varit så bra har ju som ni som läser vet varit helt fast för Calle vilket jag fortfarande är men idag var ju Erik GRYM när han körde run to the hills!!! Han är helt klart värd sin plats i finalen! :) Samtidigt tycker jag att det var synd att Tove åkte hem men någon var ju tvungen att åka har aldrig varit såhär många bra artister med i slutet av idol...
Haha kan inte sluta att jämföra Tove med Amy Diamond hela tiden de är ju VÄLDIGT stor skillnad på dem, på tal om de så har jag tydligen börjat prenumerera på Amy Diamonds nyhetsmail? Och det går inte att sluta prenumerera fattar inte ens vf det står att jag prenumererar på den? Aldrig varit inne på hennes hemsida eller nu har jag men inte innan jag försökte sluta prenumerera =S. Inget lilla mot henne alltså men vill inte ha massa nyhetsrev xD

Kommentarer
Postat av: jennifer

anmäl det som skräppost så slipper du se när du får mejl ifrån henne ;)

2009-12-05 @ 13:33:37
URL: http://justmejennifer.blogg.se/
Postat av: Lars Wiklander

Erik sjöng jäkligt surt på Run to the Hills,jäkligt surt. Jag tror inte att han tog det på "riktigt" allvar utan levde lite på gamla meriter.

Lars

2009-12-05 @ 20:19:36
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Jaså? :O vad läskigt, men jag kan försäkra dig om att vi inte har tagit din hund, haha! :) min hund är en flatcoated retriever :)

2009-12-05 @ 21:02:42
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback