Smilla blir till tatuering


Foto: Jag Modell: Smilla


Denna bilden som jag har tagit på syster tatuerar Dick(mammas sambo/blivande man, Smillas pappa) in nu, eller har gjort idag han är nog klar nu tror jag. Ska bli grymt kul att se sen iaf, kommer nog in en bild på det då.
Nu är jag snart i Uppsala så är väl tillbaka här på bloggen på måndag eller söndag. Jag kom med en tidigare buss från sthlm iaf så nu hinner jag nog se idolfinalen ikväll, hoppas bara de andra där ska kolla på det med! 
Heja Calle, men spelar ingen roll om Erik vinner han är väl rätt okej han med ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe. Jo men dom var kanske litelite lika på den bilden :) Kram!

2009-12-13 @ 23:33:48
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback