Buss buss buss....

Sitter på bussen från Andreas nu, den bussen som jag egentligen skulle åkt med hade punktering så det kom en ny... Idag blir det iaf att åka, först buss till sthlm därifrån ska jag ta en buss i lkpg o i lkpg ska jag vänta en timma sen ska jag ta tåget till tranås, seegt seegt... Tur att det finns internet iaf, kommer upp lite bilder idag med, på Antonia William och Rebecka =)

Igår åkte jag iaf in till stan(uppsala) för att träffa Erik, det var massa kul. Inte träffat honom sen i sommras på racen typ, vi tog en fika och gick en sväng på stan. Efter det följde jag med älsk och hans föreldrar på ikea, myys myss.

I tisdags satt jag hemma hela dagen när andreas var och jobbade, sov, redigerade bilder och glodde på tv. Efter Andreas hade kommit hem åt vi tacos och  åkte en sväng till tuns.

I måndags var jag inne i stan igen sen åkte jag hem till Rebecka och fotade henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback