Till uppsala

Igår firade jag Smillas födelsedag och tog massa bilder på mitt söta lilla kusinbarn William=). Av mig fick Smilla lite "leksaksmat" hon har sånt på dagis som hon brukar leka med och sen fick hon en jättesöt nalle som kan lysa när man trcker på den.

Idag bär det iväg til uppsala med Andreas och i morron blir det att fota Rebecka. Kanske blir lite tyst på bloggen ett tag men ska nog hem på onsdag eller torsdag. Då blir det nog mycket bilder också, på Antonia, Smilla, William och Rebecka. =)

Ha ett bra lov =D


Kommentarer
Postat av: ScräpEmma

Hej där!!



Så läckra foton du lagt upp, på gamla ting!!

Du har nåt att hämta i min blogg, vid tillfälle :)

Kram

//Emma

2009-02-17 @ 13:07:39
URL: http://scrapemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback