20 februari 2009

Godmorron, ja för mig är det morron eftersom jag har sovit till halv ett.... Skulle envisas med att de CSI nån gång där mitt i natten men måste ha somnat ifrån det sen har nog mamma varit här inne o stängt av TV i morse innan hon gick till jobbet för kommer inte ihåg slutet eller någonting desutom sov jag på en "hjärtkudde" asså en såndär prydnadskudde typ och det brukar jag aldrig göra =P. Aja skönt att sova ut iaf, och det är ju lov iaf !?

Jag måste tacka för alla komentarer också :) Man blir så glad när man får massa komentarer och sen har jag fått ett blogaward av ScräpEmma oxå, tack tack ! Orkar inte välja ut massor och skicka vidare till det är så många men ni som har blogg och läser min kan juh känna sig hedrade till blogawardet, och såklart skickar jag tillbaka det till ScräpEmma oxå  =D.


Kommentarer
Postat av: Alex

Fint :)

2009-02-20 @ 15:19:40
URL: http://zazzeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback