14 juli 2009


På bilderna: Jag, Emelie, Bellis & Jag
Hahaha älskar verkligen bellis min ! =P

Idag har jag varit iväg och fotat Nina botaniskaträdgården(stavning?), bilder kommer senare. Sen efter det så mötte jag Bellis och Emelie vi var på stan och hade grymt kul =P. Vi bestämde oss för att prova massa kläder vi aldrig skulle ta på oss i verkligheten och lite av resultatet ser ni juh här ovan =P Klänningarna jag och Emelie har på första bilden är hur långa som helst jag skulle behöva ha någon som gick bakom mig och bar på den om jag hade använt den =P.  Fast de jag har på mig på andra bilden kanske blir att köpa i morron sen ha till fotografering nån gång, den var rea och kostade bara 50kr så, why not? =P
Efter stan kom Andreas och hämtade mig sen drog vi till garaget där Staffan och Gunnar var och pratade lite sen drog vi hem och käkade jordgubbar =).
Grymt kul har jag haft iaf :) Och i morron blir det att gå på stan med Erik och sen badminton med Andreas och Gunnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback