3 juli 2009


Igår var det inte lite hett att jobba snacka om värme !!! Usch usch men erkänn att det ser väldigt gott ut?
Ska iaf jobba idag med sen ikväll kommer älsklingen =)
Vi snackade om att kanske ta ett kvällsdopp och sen åka hem och se på nån film eller något bara eftersom jag börjar jobba klockan 8 på lördag... =/
Sen på lördagskvällen blir det nog Ydre Countryfestival som gäller fast vi ska försöka hinna en sväng till sommen innan för att hälsa på min kusin Annika, hennes man och lilla William som är här då också. Sen blir det väl att ta bussen ut till hestra. =)
Får se om det blir något mer bloggande i helgen... På måndag ska jag iaf med mamma till linköping där ska vi band annat köpa ComviqSurf så jag kan ha internet när jag och andreas är i Dalarna och sånt =P.
Vilka ska till Ydre på lördag då ?

Kommentarer
Postat av: Annika

Wiiiie så kul det ska bli att träffas, har kläder åt er som ni ska få testa, se om det e nåt o ha. Kram kram!

2009-07-03 @ 22:27:49
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Fotograf Annie

Sv: Tack, vad kul att du tittade förbi på min blogg och gillade mina bilder, kika gärna förbi fler gånger. :)



Gott med jordgubbar, :)

2009-07-07 @ 07:29:08
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Sofie

JORDGUBBAR ÄR MIN LAST! gissa om din bild gjorde mig supersugen på det nu? haha :D

2009-07-11 @ 23:18:43
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback