18 juni 2009


Hej och hå...
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, har sålt jordgubbar och kan väl säga att det har varit MASSOR med folk nästan hela tiden där... Men ganska gott jobb är det juh iaf, för man måse juh kolla så att bären är goda eller hur ? ;)
I kväll kommer Andreas sen vad som händer i morron har jag faktiskt ingen aning om än eftersom jag jobbar på lördag... Hmm men det märks väl... Skulle egentligen varit på sjön och så men det lär vl regna så det blir inställt... Men som sagt det märks väl och regnar det kan man juh altid sitta inne och mysa och käka jordgubbar med glass om inte annat =P
Kan inte riktigt fatta att det är midsommar än men men. 
Mamma står iaf och gör en av mina favorittårtor just nu, vi tjuvstartar lite sen gör hon en till i morron också, mumma !  :) Lägger nog upp "receptet" sen, det är inte alls är något krångligt utan nästan världens enklaste tårta :P

Vad ska ni göra midsommar då? :)

Btw. Glöm inte att rösta fram mig till veckans blogg...
Klicka --->HÄR<--- för att rösta sedan skriver du jag röstar på Sara nr8

Kommentarer
Postat av: Annika

Har röstat på dig redan =D Kul jobb: äta gubbar. mohahaha. hoppas ni får trevligt imorgon! Vi ska till Vänner och grilla lite =)

2009-06-18 @ 20:13:32
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback