Hamnfesten


I fredags var vi på hamnfesten i Lkpg en stund efter skolan jag och Malin. Där var killarna i klassen och massa andra från media i full fart med att filma banden som var där. Peter Siepen var där och presenterade alla som skulle spela och så också en kul figur det där, fast något udda =P. Det var något lokalband som faktiskt var riktigt bra och sen var Contra också fast var väl inte allt för bra eftersom de spelade playback sen han jag och Malin bara att lyssna på typ en halv låt innan vi var tvungna att dra eftersom hon skulle med tåget och jag bussen till Uppsala.
Ett fint litet halsband gjorde jag också najs najs, men lyckades såklart glömma det i Uppsala :P


Kommentarer
Postat av: Annika

Nej vad kul, kändis! =D

2009-06-03 @ 12:11:23
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback