Onsdagen 24 juni 2009

KOLLA VÄDRET !!! =D

Idag har jag jobbat 15.00 - 20.30 kan medge att jag är ganska trött i benen =P.
Har inte så mycket mer att skriva i morron ska jag iväg till kinnekulle på race, gött ! :) Ska sitta i tidtagningen men får väl sitta i trappen och försöka sola så mycket som möjligt xD Kommer alltså inte vara så social här... Kanske kommer något inlägg eftersom det faktiskt finns Internet där uppe om man fjäskar lite men har inte bestämt mig om jag ska ta med mig datorn eller inte så vet inte om de kommer några bilder. Det märks väl om jag inte skriver något så kommer det väl ett inlägg på måndag eller tisdag =P

Ha en massa bra helg i värmen, det ska iaf jag ha ! =) ♥

Kommentarer
Postat av: MissMian

'i morgon? Du menar fredag antar jag?

2009-06-24 @ 23:46:01
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback