Tisdagen den 23 juni 2009


Har precis kommit hem från jobbet ganska trött men blev verkligen glad när jag gick in på bloggen och kollade på alla fina kommentarer jag fått ! :) TACK ! =D
Har jobbat 8-14 men dagen har gått ganska fort ändå på lunchen kom Becka så satt vi och snackade lite när jag åt och sen fick hon alla bilder också och sen undertiden jag stod och sålde hade Hanna lunch så hon höll mig sällskap en bra stund också och köpte glass åt mig =).
Efter jobbet drog jag upp till Hanna som jobbar på Malmqvist Guld och skulle snacka lite skit med henne men det vart dyrt, eller ja inte dyrt kanske men för mig är det ändå ganska mycket pengar just nu... Jag hittade en jätte söt fotlänk som jag bara var TVUNGEN att ha så nu har jag bara 70kr kvar tills nästa tisdag och då lär det juh försvinna ännu mer, hittade nämligen ett par grymt snygga glasögon där för 250;- så blir nog att köpa dom när jag fått pengar.
Men men nu ska jag ut och sola innan den försvinner(fast den har typ redan gjort de), tack en gång till för alla kommentarer är riktigt nöjd med bilderna jag också så var kul att ni också tyckte om dem :) Det går juh frammåt med fotandet och jag tycker jag blir bättre, hoppas det blir ännu bättre sen när det blir systemkamera i höst också.

Btw. Nu är mopeden tydligen såld lite sorgligt men det får väl gå bra ändå, skulle verkligen velat ha pengar till ett lätt MC-kort men men det där med motorcykel får va ett tag till det är juh bättre att ha körkort till bil än till MC.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vilken fin fotlänk! Vad kul att du vill försöka fota sprakel-krabaten igen. hehe. Måste dra över till er någon gång snart, ska prata med din mor om det! =) Kram kram

2009-06-23 @ 21:45:31
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback