SSK Race Kinnekulle Ring 26-29/6


TeamSurpriseRacing vann långloppet med deras snygga BMW :)

Helgen har varit varm och bra i torsdags så kom Danne och hämtade mig sen bar det iväg till kinnekulle. Vi åkte någon konstig militärlastbil,  Danne körde och jag satt fram och sola.. =) När vi kom fram var det snacka skit och sova som gällde sen på fredagen började racen :).
Grymt kul var det fast så mycket bilder tog jag inte eftersom det har varit lite problem med tidtagningen men hann fota lite när Seven Racing körde och sen när det var långlopp. Lördagskvällen var dock inte så jättekul eftersom jag typ hade druckit för lite under dagen men då tog bästaste Sofia hand om mig =) Annars har helgen varit massa kul kan juh säga att det kryllade av söta norrmän där och att jag typ lärt mig fatta norska riktigt bra iaf mot innan. Jag har också fått världens fulaste bränna efter olika linnen så är kritvit på magen typ men det får jag väl leva med =P
Igårkväll typ vid elva när danne skulle skjutsa hem mig stannade vi i sommen och badade med Anton och Emil, riktigt skönt att få svalka av sig efter en så varm helg kan jag lova :P
Behöver väl inte ens säga det men FATTA hur mycket jag LÄNGTAR till raceweek nu!!! Jag och Andreas ska nog åka ner redan på måndagen i sånna fall är det exakt 3veckor kvar tills jag ska till kullen igen. :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok Sara: Har du hört den där historien om varför blondiner gillar BMW ?............Det är det enda bilmärket de kan stava til !! hahaha. Men du, kolla hur du stavar till BMW.. fniss ;)

2009-06-29 @ 21:45:38
Postat av: Sara

Hahahaha (a)

Oj xD

2009-06-29 @ 22:01:33
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/
Postat av: Sofia

nu har jag gjort en blogg igen, hahaha, jag klarar inte att vara utan. vilken tur att du överlevde helgen iallafall.

2009-06-29 @ 22:05:05
URL: http://motorflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback