1 mars 2009

Idag har det varit mys med älsklingen på schemat. Vi har bara slappat hela dagen förutom när älsklingen körde ner mg till ica för att jag skulle köpa ascobinsyra... Ni får veta vad jag skulle med det till sen.
Vid 4a tiden åkte älsklingen hem, tyckte att det kändes ovanligt tidigt och ville inte alls att han skulle åka. Men vi träffas ju på fredag sen träffas vi ju en hel vecka i sälen. 
Sen Andreas åkt hem har jag inte gjort så mycket alls förutom att suttit och pluggat lite och kollat på beck, har engelskaprov i morron. Känns som att det kommer gå skit för jag känner att jag har arangerat mig alldeles för lite.

B.tw. Hr någon något bra tipps på ställen där mn kan köpa potfolios med plstfickor i A4 format till billigt ? Vet att scndinavian foto har men tänkte om det fanns någon som hade lite billigre, behöver inte vra av bästa kvalitén bara det passar min plånbok lite bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback