17 mars 2009

Idag har vi spelat sqasch på idrotten, det var grymt kul. Haha även fast vi typ söög, men det måste jag testa igen.
Fick sluta tidigare idag också så han med ett tidigare tåg hem. Att gå hem från tåget idag var bara såå härligt med sol och allt, nu är det snart vår. =)
Tisdagar har blivit TV-kväll för mig nu iaf. Först är det NCIS vid åtta och nu är det lost. Blev jätteglad först när jag såg reklamen om att lost skulle börja igen men sen när jag såg vilken tid det skulle gå blev jag lite velig om jag verkligen skulle se vidare på det. Jag har ju följt det som en galning i flera år nu men det känns som allt bara blivit sämmre och sämmre så vet inte riktigt om jag kommer fortsätta se på det. Blivit lite för mycket och för rörigt och sen går det för sent för det tror jag...

Någon mer som kollar på lost ?
Vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, jag har redan sett ett par avsnitt av den nya säsongen...händer rätt så mycket..ska jag avslöja? =P

2009-03-18 @ 07:29:02
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Annika

JA, men det känns ju kanske inte värt det om det går försent på kvällen..

2009-03-18 @ 14:38:42
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback