2 mars VÅR??

Jag antar att det inte bara är jag som sitter och är grymt deprimerad över vädret. Trodde verkligen att det skulle bli vår nu och att snön skulle försvinna. Men idag på lektionen kommenterade någon såklart att det regna och sedan började det snöa i massor. Snäll som jag är skulle jag följa med Lovisa på stan för hon skulle vänta på att få jobba i en timma. Då passade jag på att köpa present till pappa, det kan jag lova inte är det lättaste att hitta. Tycker alltid det är grymt svårt att veta vad man ska köpa för saker till killar, alla förutom Andreas såklart.
Aja tillbaka till vädret nu. Under hela tiden när vi var på stan bara vräkte det ner snö efter stan klev jag på tåget och åkte hem. När jag kom till stationen var hela min cykel snötäckt så jag gick hem med cykeln i det "fina vädret" som tur var så var det inte riktigt lika illa som i linköping iallafall.
Usch HATAR snö!! Eller nej hatar inte snön snö kan vara kul ibland speciellt i fjällen men det behöver ju inte snöa och absolut inte vara massa blask överallt!


Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Finaste vet jag inte, haha. Men den är absolut fin! :) Men jag gillar att kunna närheten till havet.. :)

2009-03-03 @ 12:47:15
URL: http://detvarmindag.blogg.se/
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Svar: Men det uppskattas precis lika mycket för de :)

2009-03-03 @ 12:49:35
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback