24 mars 2009

Har varit lite seg med att skriva nu på bloggen men har ganska mycket jag ligger efter med i skolan nu eftersom jag var sjuk väldigt mycket för ett tag sen sen precis när jag hade blivit frisk så hade jag ju ledigt en vecka och åkte till fjällen...
Ska nog börja planera mina dagar lite bättre men är inte direkt den som är bra på sånt.
Idag var jag iallafall på stan efter skolan med Malin och Linn, köpte två t-shirts och ett linne. Känns så skönt att för en gångs skull ha pengar, blir nog ganska mycket shoppat i Uppsala på påsklovet också ska köpa lite jeans och så. Älskar affären weekday där uppe eftersom jag typ bara köper cheap monday jeans och de har en hel affär med nästan bara det =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback