Droger?

Idag har det varit en mamma i våran skola. Två av hennes sju barn har varit dogmissbrukare så hon kom och berättade mycket om hur det hade varit och hur drogerna hade påverkat hennes barn och resten av familjen.
När vi fick höra att någon skulle prata om droger trodde vi att det skulle vara en gamal tant som skulle stå o säga att vi inte fick knarka för det är dåligt men det här var bra och fick en verkligen att lyssna. Men det hon berättade var verkligen hemskt, det är helt sjukt. Hennes söner är runt 40 nu och har båda slutat med droger men de hade hållt på väldigt länge från de var 13 tills de var runt 30år.
Usch jag tycker det är hemskt. Känner folk som har testat  knark och så men själv har jag aldrig gjort det eller varit med när de gjort de. Jag kommer troligen aldrig testa det heller för tycker det är ganska idiotiskt. Okej för dom som säger jag har testat en gång och bara har det, men det är ju endå dumt för många fortsätter ju efter den gången.
Tycker att hon var grymt bra på att berätta, skulle lätt kunnat sitta någon timma extra och lyssnat faktiskt.


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

SVAR: tack själv! :D

2009-03-04 @ 19:46:16
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Alex

Du kan va sööt :)

2009-03-04 @ 23:49:42
URL: http://zazzeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback