Securitasövning i Nrkpg


Vi hade sånna härpresskort som våran lärare hade gjort, inte jag på bilden, våran lärare som flummat lite.

Igår gjorde jag en grej som jag inte kunnat skriva om tidigare eftersom det typ var hemligt... Jag, några från min klass och några från 2an skulle hjälpa till vid en securitas övning i Norrköpings hamnar. Det var massa olika saker som hade hänt på de olika hamnarna vi var på så vi skulle vara där och "spela" journalister. Det var kul och vi fick verkligen försöka pressa de säkerhetsansvariga på hamnarna o.s.v.
Kul kul var det iaf =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vad roligt! Att ni får hitta på så mycket skojiga saker, och snygg bild du fick haha =D Tyckte du om första lost avsnittet? (eller har det gått än?)

2009-03-21 @ 22:56:20
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback