22 mars 2009

I helgen har jag mest latat mig, igår kom det massa folk hit för att fira att  Dick har fyllt år och idag har jag mamma Dick och Smilla varit i Lkpg o shoppat lite. Eller ja jag köpte bara en brunkräm och en nalle till Smilla =P.

Jag har också fixat med en ny blogdesign som kanske kommer upp snart. Känner mig ganska klar med den, det är en ny headder och ny bakgrund typ men jag får väl ta en sak i taget, jag är ganska ny på dehär med html-koder så resten av blggen får se ut som den gör ;D
Ska fixa en blogdesign åt LisaFisa oxå men ska prata med henne innan o fråga om jag inte ska fota henne någon dag innan =).

Usch usch i morron är det skola seegt vill ha längre helger... =/. Och de kanske ska sparka en skitbra lärare i våran skola till nästa år  för att de ska skära ner o massa skit, dumhuvuden finns många lärare som är betydligt sämre som ni kan ge sparken.

Kommentarer
Postat av: Ren-76

VA VEM I HELVETE SKA DOM SPARKA :O???????????????

2009-03-22 @ 23:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback