Dålig stil...

Sitter i skolan och är ganska sur, vi skulle spelat in en film på rörligbild men sen är det ju vissa som förstör, efter två gånger ska hon inte vara med på våran film och byter grupp o massa o då har vi hållit på med det i hela 4 timmar innan. Så jävla sur blir jag, vi hade planerat massa och hon sviker hela gruppen, varför ? 
Jo, för att hon inte ville spela en roll som hon från början sagt att hon kunde spela, jag erbjöd mig att ta rollen men det dög ju tydligen inte heller ! Aja tycker bara sånt är så jävla omoget och om det nu var så så att man inte ville spela den rollen då kan man ju säga till från början innan vi har suttit o skrivit bildmanus i 1000år. 
Nu blir det ingen film eftersom vi inte kunde göra filmen när vi bara var tre så vi fick slå oss ihop med en annan grupp istället...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alla tycker såå synd om er. Verkligen. kallar du mig omogenför att jag är mänsklig o ändrar mina beslut? inegn som tänkte på att jag sa i måndags att jag inte ville bli blöt men ingen lyssnade då? och omg va jag blir så ledsen för att ni är så jävla arga, seriöst, ingen bryr sig ;)

2009-03-26 @ 12:23:42
Postat av: Sara

Svar: Haha, sandra du verkar iaf bry dig annars skulle du väl inte skrivit?

2009-03-26 @ 12:47:54
URL: http://sarabrehmer.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är trött på det här tjafset nu. De gör ju så stor grejj av det.

Och jag håller med dig, man får skriva vafan man vill på sin blogg, som sagt det gör ju alla?

2009-03-26 @ 15:52:29
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: linn

bruden är mentalsjuk!

2009-03-26 @ 16:52:47
URL: http://´helloblondy.blogg.se/
Postat av: ida

menar linn att sandra är mentalsjuk så är ju hon ännu dummare i huvudet än vad jag trodde innan...

2009-03-26 @ 19:51:55
Postat av: LINN

OMG! I sånna fall så står jag för att jag är dum i huvet, till skillnad från vissa andra som inte har nåt annat för sig än att leta fel på andra, jag lägger mig i lika jävla mycket som du gör ida!

Så länge du bryr dig om det här jävla skitsnacket så gör jag det!



Och du, jag vet att du snackar skit om mej, men både du och jag vet att jag är bra jävla mycket bättre än dig, och du vet tamej fan inte ett jävla skit om mig ändå så vad fan har du att gå på?

Vad vet du om mig som du kan göra om till skitsnack?

INGENTING! du hittar bara på en massa jävla skit, lika sjuk i huvudet som många andra, lägg ner för helvete och VÄX UPP!

2009-03-27 @ 20:13:58
URL: http://helloblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback