14 maj 2009

Förutom gubben som jag skrev om i förra inlägget har dagen varit bra :) Fick reda på att jag fick VG på nationella i engelska så nu har jag mitt VG där iaf :) Fotoutställningen var också massa bra, grymt coola bilder men kommer inte ihåg vad fotografen hette nu ingen... Aja kommer väl på det förr eller senare, eller så kan juh någon av mina klasskompisar kommentera om ni kommer ihåg :P.
Efter vi hade slutat åkte jag och lovisa hem till Tranås, för hon har faktiskt flyttat från Linköping till hennes pappa som bor i Aneby så hon åker tåget nu mera :) Vi var iaf på gotteriet och åt en massa god kladdkaka med glass sen var vi på stan en stund och Lovisa har fått en liten rundtur i Tranås som hon nu mera kallar "getto" eller något :P.

I morgon blir det nog inget bloggande för jag hinner nog inte, ska träffa Jessica efter skolan sen ska vi fixa iordning oss lite och dra till Sommen där det är fest på badstranden sen sak hon sova hos mig =D. Hoppas bara att det blir bra väder annars vet jag inte riktigt hur det blir :P.

Ha en bra fredag allihopa, bloggar nog på lördag igen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Helena Blomqvist eller nått hette hon :P

2009-05-14 @ 21:10:44
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tranås trash! :P

2009-05-14 @ 21:12:13
Postat av: Jessica

Vad ska vi göra ifall det blir dåligt väder??;)

Men kul kommer vi iallafall ha det;)

2009-05-15 @ 09:26:36
URL: http://jessicakarinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback