Lördag 16 maj 2009

Igår var det fest i Sommen av alla ställen vilket faktiskt var massa kul :)
Jag Lisa och Jessica träffades först hemma hos mig och gjorde iording oss och lite sen drog vi och träffade folk, kul att träffa massa folk som man inte träffat på länge, och kan juh medge att jag saknat många av de mupparna:) <3 Sen på kvällen så sov Jessica hos mig.
För vissa var det dock inte den roligaste kvällen direkt och tycker så synd om dig gumman och du vet att jag alltid finns där för dig ! <33

Idag så var det att gå upp tidigt som gällde... Inte det roligastedirekt men vi skulle skjussa in Jessica till stan ochjag skullefölja med mamma Dick och Smilla på Hamnfestivalen :). Mysdag blev det iaf och sen när jag kom hem från stan gick jag och la mig i några timmar :P  Ikväll ska jag väl stanna hemma och glo på Melotifestivalen eller ja, eurovision song contest... Får väl se om jag orkar titta men tycker iaf att sveriges låt är ganska bra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback