SSK premiären

I helgen har jag som sagt varit på Race, kuligt var det :)
Varit väldigt blåsigt men kul ändå och jag har suttit i tidtagningen hela tiden så har klarat mig från all blåst. Jag ska börja att sitta i tidtagningen varje race så kommer nog inte bli lika mycket bilder från racen som tidigare för kan juh inte gå ifrån på samma sätt under Racen. Dela ut priser gjorde jag också som vanligt ballade de andra tjejerna ut när jag tjatade på dom, fegisar det finns ju många snyggingar att krama på ;)
En stund på söndagen körde vi drivers open där man kör personbilar i en bana man gör med koner längst banan. Inte världens bästa publiksport kanske men grattis till Bengt-Åce som kom trea iaf :)
Och ett stort grattis till Kim Andresson som slog varvrekordet i Renault Junior Cup tre gånger på 2 race :)
Första racet slog han det gamla rekordet sen andra racet slog han sitt rekord två gånger om. Det grymmaste var juh att det var hans första och andra race överhuvud taget oxå.
Bilder blev det juh inga från racen direkt men får bjuda på en lite stökig bild på hur det ser ut i tidtagningen istället :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul, nåt sånt där har jag aldrig varit på! =)Låter kul iaf!

2009-05-12 @ 10:22:04
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500kr

Postat av: Anna

Ja har verkligen bestämt mig för att göra slingor nu så vi får hoppas det går bra och blir bra!! =)

2009-05-12 @ 22:29:56
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback