Tisdag 19 maj SURT! :(

Idag och igår har det varit riktigt dåliga dagar =(
Igår började det med att det regnade sen var tåget försenat i en halvtimme på morronen och sen gick väl skolan helt okej men sen när vi skulle hem igen så var tåget försenat igen de som skulle gått halv 4 gick kvart över sen gick det inte hela vägen till Bx eller Tranås utan bara till Mjölby så då fick vi vänta på nästa tåg och då var det massa nära att jag inte hann med bussen till Sommen...

Idag har vi haft matte nationella och det gick ju verkligen SKIT! 
Usch jag som satsar på MVG och skulle få de om jag klarade de på nationella kände att jag inte pallade någon av uppgifterna typ sååå sur blir jag :( Blir nog bara VG i matten ändå... =(. 
Och på allt det är jag typ sjuk, jätte förkyld eller så är det pollenet som spökar extremt mycket, går runt hör och ser ut som Rudolf med röda mulen :P 

Jaja, ibland får man klaga, hoppas bara att resten av dagen blir bättre :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 15:19:55
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback