Då är sprutan tagen....

Tagit sprutan för svininfluensan idag.. Varit jättetveksam på om jag ska göra de eller inte men bestämde mig för att göra de ändå. Gjorde inte så ont, bara lite öm om man kommer åt armen och sen är jag ganska trött och lite ont i huvudet men ingen feber än vad jag vet, peppar peppar. Så de var iaf inte så farligt som jag föreställt mig, skönt de!
Efter skolan idag var jag en stund på stan med Ida och i morron ska jag till Tranås fotoklubb på besök. Har gått och blivit medlem där nu, kan hyra studio där ganska billigt också så det låter juh grymt bra. Tror dock att jag är bland de yngsta där men det överlever jag nog =P.
Nu ska jag plugga lite och sen blir det att vila, sry för ett tråkigt, bildlöst inlägg men orkar inte redigera något just nu. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback