Herr och fru näsvis ?

Haha måste säga att jag älskar att jag och andreas näsor är allt för söta(ironi). Om vi skulle få barn tillsammans någon gång tycker jag särskilt synd om den stackars ungen xD Min hmm ja med min lilla "bulle" till näsa och andreas "Zlatan-näsa" som jag brukar kalla den hahaha stackars unge säger jag bara :P

Haha ne då, men anledningen att jag tog upp näsor var för att jag har bihålsinflammation(bläää) så måste käka penicillin en gång om dagen och två inte allt för goda brustabletter. Och för att förvärra det lite till så ska jag inte dricka mjölk inom två/tre timmar när jag tar penicillinet men jag ska äta den till maten... Jag som nästan bara dricker mjölk!? Aja får väl försöka överleva ändå =P Nu är jag i skolan och segar sen i eftermiddag ska jag till andreas, saknat den pojken :) Vet inte om jag kommer ha internet på bussen och hos andreas är det så segt så om jag inte skriver något på bussen så kommer det uppdateringar på måndag. Ha en bra helg <3

Kommentarer
Postat av: MissMian

Haha...det där med näsorna. Din pappa och jag sa när jag väntade dig att skulle bli synd om vårt barn för vilken näsa skulle det få med tanke på våra näsor??? Och se hur det gick!!! Världens sötaste näsa på världens sötaste tjej!

2009-11-12 @ 13:50:12
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Morbror Lasse

Jag tror att du har fått bihåleinflammation för att du äter för lite grönsaker. Jag har hört att man får det...

2009-11-13 @ 18:48:39
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: Malin

svar: Tack! :D

2009-11-16 @ 16:37:38
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback