Hjälp, glasögonorm!


Det är inga serriösa bilder direkt, kan inte vara serriös framför kameran men det får ni stå ut med, det är glasögonen ni ska titta på ;)


Japp då ska man bli med glasögon då... Var hos optikern idag, var lite översynt sen hade jag något brytningsfel också. =/ Blandade känslor om det. Vill inte ha glasögon eftersom jag inte passar i det men är VÄLDIGT lättad över att ha fått reda på vad det är för fel med att jag är så trött och har ont i huvudet det kan vara pågrund av att jag har det där felet. Ska nog skaffa linser sen om det går men skulle ha glasögon ett tag innan dess.
Så nu sitter jag iaf här hemma med sex olika bågar och tänker och tänker... Ska tillbaka till optikern på fredag så då ska jag ha bestämt mig. Därför tänkte jag be ER om HJÄLP =P.
Har fastnat lite extra för två stycken men är inte säker på vilken jag ska ta?

Skriv vilken ni tycker är snyggast!!!
Skriver lite detaljer om dem som inte syns på bilden...
1. Har små hål i bågen om ni kollar till vänster på bilden så ser ni de lite.
2. Är svarta runt ögonen men skalmarna(kanterna som går ut vid ögonen) är mörkrosa.

Kommentarer
Postat av: Emelie Wahrby

Alla var ju lika, men jag tyckte den första passade dig bäst :D

2009-11-04 @ 21:54:13
URL: http://ewahrby.blogg.se/
Postat av: jennifer

ser inte mkt skildnad men nummer 1 kanske?:O

2009-11-04 @ 22:01:33
Postat av: Malin

Jag tycker nog 1an ;)

2009-11-04 @ 22:04:35
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: elina

hm.. hade varit enklare att välja om man sett helt framifrån kanske men jag tycker nog tvåan :)

2009-11-04 @ 22:21:07
Postat av: Neha

Ser ingen skillnad på dom:P

Alla passar i glasögon, man ska bara hitta rätt par

2009-11-05 @ 00:13:16
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: fridah

SERIÖSA SARA! :)

1an lätt <3

2009-11-05 @ 10:03:09
Postat av: Morbror Lasse

1:an !! tro mig, jag vet. (glsögonorm i 29 år)

Tycker faktiskt det är rätt snyggt med glasögon.

Stiligt på något vis. Nu finns det ju så många olika

design-modeller

2009-11-05 @ 14:39:52
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: Annika

Jag tycker 2:an, men 1:an var också fina! Känner igen det där med huvudvärk och synfel, var det som fick mig att gå till optikern över huvudtaget, när jag hade huvudvärk och ont i nacken varje dag jag var i skolan. Kram söta glasögonorm! =D

2009-11-05 @ 19:06:01
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback