Sofia H - Uppsala Pole #1


Modell: Sofia H Fotograf: Jag


Som sagt fick jag ett intressant mail för ungefär en vecka sen. Det var en tjej som heter Sofia som ville att jag skulle fota henne och ha lite bilder till hennes företag Uppsala Pole, hon håller nämligen på med Pole dancing! Och, nej hon e ingen strippa det är faktiskt en sport för er med dumma idéer ;)
Väldigt roligt var det att fota henne iaf vi fotade i hennes tvättstuga eftersom vi ville ha en vit vägg och jag inte hade tillgång till någon studio. Vi möblerade om lite i tvättstugan sen satte vi upp stången som tydligen går att sätta upp lite var som så nu har jag lärt mig göra det med ;) En mangel gick dock inte att flytta på så den har jag fått trolla bort lite på några bilder =P
Kommer fler snart tycker att de vart snygga i både färg och svartvitt så lägger nog upp lite olika, kommer nog lite fler bilder på Erik också och sen på Emma, en tjej som jag fotade i Fredags. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback