Brrr...

Nu är det verkilgen KALLT och jag mår inte alls på topp är förkyld men de är men väl hela hösten och vintern nu så blir väll "frisk igen" i mars april nån gång kanske =P Ne då men kallt är det iaf och jag har massor skolarbeta att göra så hinner inte sitta här och skriva.
Ska försöka hinna ut och ta höstbilder någon dag också får se när det blir. Det är ju oftast mörkt när man kommer hem. =/ Men nu ska jag plugga vidare. Ha de bra i kylan, kan säga att jag är väldigt glad över att jag köpte mössa i lördags annars hade jag inte haft några öron kvar xD

Kommentarer
Postat av: Ulla

UNDERBART, vilka färger!!!!

2009-10-17 @ 00:31:11
URL: http://tantscrappa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback