Sjukhusbesök i två timmar och de tog bara febern!?

Nu har jag varit jätteseg med att uppdatera men det är för att jag inte mått bra... Klarar knappt av skolan så kommer jag hem och bara lägger mig, orkar ingenting :S Så idag skulle jag till sjukhuset och kolla upp det.
På sjukhuset så var det rörigt även fast jag hade bestämt tid vid 13.40 så kom jag inte in förens 14 vilket jag nästan räknat med.
Men när jag väl fick komma in i ett rum så tog det ytterligare 20min tills det kom en läkare(som var pensionär eller iaf nästintill tycker att Carinas pappa ser yngre ut och han är över 90) han pratade iaf med mig i max 3min sen drog. En halvtimme senare frågade de om jag kunde gå med på att flytta rum sen att de ska komma. Vid 15.15 hade jag varit på sjukhuset i över en och en halv timma och det hade fortfarande inte kommit någon, då hade jag tröttnat så gick ut och frågade efter någon.
Efter en stunds väntan igen så kom en sköterska in hon tog febern på mig sen sa hon att jag kunde vänta igen. Jag satt och väntade och väntade men ingen kom och jag förstod verkligen inte vad jag väntade på så till sist efter att varit där i lite över två timmar gav jag upp och gick därifrån.
Efter att jag kommit hem så ringde dock sköterskan och bad om ursäkt hon hade ju inte fått någon information, hon trodde att jag väntade på provresultat men jag hade inte ens fått reda på att jag skulle ta några prover.
För att jag skulle te sjukhuset idag så hade jag tagit ledigt hela dagen och nu missar jag samhällsprovet på fredag för att ta de där proverna +att jag får samma läkare... SUCK!

Kommentarer
Postat av: Annika

fy så illa! Har läst fler bloggare som fått sån skitdålig behandling. Hoppas det blir bättre nästa gång.

2009-10-21 @ 20:13:26
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback