3 september 2009

Nu har jag varit lite osocial här ett tag... Har varit helt slut på senaste tiden är inte riktigt frisk än... Känns bara som att jag håller på att bli sämmre igen =(. Vi har fått en riktigt svår men ändå lite kul uppgift på graken idag, den är kul för att den som blir bäst av de i klassen ska användas i verkligheten sen.
Idag skulle jag egentligen åkt till aldelövsmarknad med pappa och Carina men de blev inte av för att det typ spöregner här.
Nu i helgen blir det inte så mycket till bloggande... Ska vara hos älsklingen och bara mysa och ta de lugnt, grymt skönt ska det bli! Saknar att ha någon som håller om mig, två veckor känns ju som en evighet. =( Men om jag inte skriver något på vägen till uppsala i morron så är jag tillbaka här på söndag kväll eller måndag ;D


Kommentarer
Postat av: Neha

Riktigt fin bild=)

2009-09-03 @ 19:58:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sara

Herregud vilken fin bild! Jättefin blogg du har :D

2009-09-07 @ 19:33:02
URL: http://essiochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback