Berries

Woho idag är jag glad, vet inte riktigt varför kanske för att jag vet att det kommer bli en kort vecka och att det snart är dags för race igen. På torsdag är det studiedag och på fredag är jag ledig för då är det race som gäller :)
Skolan däremot är väl inte det bästa lr jo de e väl bra men så sur på att vår engelska lärare är så gammaldags hon säger att ord som finns i ordboken är fel bara för att hon tycker bättre om ett annat!? Varför ska vi alltid ha gamla engelskalärare? Kan man inte nån gång få en engelska lärare som är under 60? Aja skitsamma...
Kom tvåa i fototävlingen hos gilraen iaf! Lite surt att jag bara var 16röster från att vinna men tack alla som har röstat iaf, 60 röster hade jag fått! =). Plugga är det nog som gäller ganska mycket i veckan och i morron på graken hoppas jag att den där snubben från gatubarnens vänner kommer och väljer mitt förslag på broschyr. ;)

Kommentarer
Postat av: Neha

Mumsigt med blåbär=)

2009-09-28 @ 18:20:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Annika

Vilket sätt, finns det i ordboken så finns det.

2009-09-28 @ 21:30:21
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback