Fotomorgon

Har varit på lite bus =P Gick upp klockan 6 och gick ut med kamera stativ och allt för att fota soluppgången när den är såhär mysig... Kom hem vid typ halv 9 sen så var ute i två och en halv timme... Tyvärr så var det inte lika fin soluppgång som den gången då jag gick till skolan när det var sådär gulorange över hela sjön men helt okej vart det väl... Och  mysigt var det att vara uppe så tidigt första och enda människan jag såg var en tjej som var ute och gick vid 8 :P
Snart ska jag ner och väcka Andreas, han ville inte följa med så tidigt haha tråkig jävel de där xD Ne nu är det väcka andreas och käka frukost som gäller,bye.

Btw. I den röda ringen lite gömd vid min ena kameraväska döljer sig något som jag fått låna, någon som kan gissa vad det är? ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

eeeeh...ingen aning vad det kan vara som gömmer sig där..en cola flaska? haha =)

2009-09-20 @ 22:29:24
URL: http://wilanand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback