Tjohooo :)

Nu sitter jag på bussen påväg hem från en undrebar helg med älsklingen! :) Hatar att han måste vara så underbar ibland, då saknar man juh honom bara mer! Men är iaf riktigt nöjd med bussen nu! Har både internet och eluttag även fast bussarna ska ha de är det inte ofta allt faktiskt fungerar. Dessutom så har bussarna börjat gå Uppsala-Mjölby så slitter att byta i sthlm!!! =) Fatta hur SKÖNT det är!
Har fixat värsta myshörnanär längst bak i bussen och här ska jag ju sitta ett tag :P Synd bara att det är så svårt att redigera bilder på bussen(ska fixa iordning bilden över lite bättre när jag kommer hem) +att mina hörlurar har gått sönder så kan inte kolla på film eller lyssna på musik i datorn, om inte hela bussen ska bli tvingade att lyssna. xD
I går var jag med andreas och hans familj på en grekisk restaurang och åt massa god mat! Annars har det inte hänt så mycket i helgen, glott på film varit en stund på Thuns och tagit det lugnt helt enkelt.
Just det höll nästan på att glömma.. Haha har varit i knutby också, bara för att... Haha alla vet ju vad knutby är efter allt som hänt där och så så tvingade andreas att åka dit för han bor typ där så vi åkte igenom det på en sekund sen stanade vi och köpte en glass på ica knuten xD Haha så nu kan jag iaf säga atrt jag har varit i knutby =P. Nu ska jag nog soova en stund, är inte i mjölby försen 20.15 och åkte 15.20 Lite surt kan man säga.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mjölby (Y)

2009-09-06 @ 19:18:14
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Underbar blogg med underbara bilder :)



/ En tjej i storstan

2009-09-07 @ 14:40:26
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Åh tack, vad glad jag blir !!

& ja, det är twilight :)



/ En tjej i storstan

2009-09-07 @ 18:25:21
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Jag köpte föressten ramarna på dollarstore i bollnäs .. Dom kostade 10 kr styck ! Jättebilligt :)

Men det var ju vanliga träramar innan så det var därför dom var så billig :)



/ En tjej i storstan

2009-09-07 @ 18:29:27
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback