Elmia dag 1 fredag

Denna dagen började inte med att hålla vakt så att folket inte skulle rusa in innan de öppnat även fast den bilden är först men den ska egentligen vara sist. Innan det så ville kjell ha nån som kunde sätta upp lite folie. "Men de kan jag göra" vräker jag ur mig sen ångrade jag mig när jag insåg att det inte var någons monter jag skulle sätta upp folien på utan en mercedes benz som säkert var värd hur mycket som helst och dessutom så skulle jag fått skära lite med en skalpellen runt handtaget också. Haha aldrig sa jag då och fega ur fast vet inte om jag hade fått göra det ändå.
Vi tittade även på när Chip Foose fick sig e visning av(något som ni inte kommer få höra ofta) den(enda?) SNYGGA saaben. Bilden längst ner visar hur den öppnar sig. Då då fick man i alla fall lite kändiskontakt också;)
Sen var det dags för utomhusshowen som vi har lite ansvar för men då fick inte kameran hänga med denna dagen.



btw. lägg märke till de snygga crew tröjorna vi fått i år. Sen har vi illgula jakor på oss på utomhusarenan också. Haha ja det är ju påsk i alla fall ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback