Motivlack

Min pappa äger ju en lackering, Brehmers Industrilack. Och då tycker man ju att jag borde kunna lackera men har faktiskt aldrig ens testat. Slipat och maskerat har jag gjort en del då jag praoat på både pappas jobb och en billackering man aldrig lackerat. Ska i allafall testa någon dag men har inte blivit av än. De hade ganska mycket att göra på pappas jobb denna veckan när jag har haft påsklov så nu fungerade de inte heller sen så kommer jag ju hem så sent annars på dagarn så jag hinner och orkar inte. Får väl göra de på sommarlovet om inte annat.

Här är en cool motivlackering som gjordes av wickedpaint på elmia:


Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

Sjuuukt snyggt!

2010-04-11 @ 18:08:17
URL: http://lasseochnoy.blogspot.com/
Postat av: Annika

Wow, så jävla duktiga!

2010-04-14 @ 22:36:38
URL: http://wilanand.wordpress.com
Postat av: Niklas

Hej! du får gärna maila mig bilderna du tog på min bil under elmia. mvh / niklas



[email protected]

2010-06-04 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback